Testresultaat opvragen

Wij bellen u enkel op indien u positief test op COVID19

Hoe kunt u zelf uw testresultaat opvragen?
Dit kan op op verschillende manieren:
- via COZO: http://www.cozo.be
- via Mijn Gezondheid: http://www.mijngezondheid.be
- via de "Coronalert" app (enkel indien de test code van de app werd ingegeven bij aanvraag van de test)

 Zelf de uitslag van je COVID-19 test bekijken: Handleiding

Testresultaten ikv vertrek op reis: kunnen via bovenstaande websites opgevraagd en afgedrukt worden. Wenst u toch dat wij een afdruk voor u klaarleggen dan zal er een administratieve kost van €10 worden aangerekend. 

Negatieve test

U kreeg een test omwille van symptomen? 
Indien de klachten niet beter zijn, vragen wij opnieuw telefonisch contact met ons op te nemen.

U kreeg een test omwille van een hoogrisicocontact?
-  1test aan het begin quarantaineperiode negatief: u blijft verder in quarantaine tot het resultaat van uw 2etest gekend is.
Ontwikkelt u in de tussentijd symptomen gerelateerd aan COVID19 dan adviseren we om opnieuw telefonisch contact met ons op te nemen.

- 2test (ten vroegste) op dag 7 na het laatste risicocontact negatief: de quarantaine kan stopgezet worden. 
Blijf echter wel zeker nog 7 dagen verhoogd waakzaam voor het ontwikkelen van symptomen. Indien u symptomen ontwikkelt neemt u terug telefonisch contact met ons op. 


Vragen of onduidelijkheden? 
- Gelieve hiervoor steeds telefonisch contact op te nemen met de praktijk.
- Wenst u het resultaat van uw kind(eren) op te vragen? Raadpleeg dan eerst https://www.cozo.be/cozovolmachten voor meer info over volmachten.
- Krijgt u een “foutmelding”/ “error”, probeer dan eventueel eens met een andere internetbrowser (bv.Google Chrome of Firefox).


Laatste update 17/09/2021